Start /  YRKE & KARRIÄR /  Yrken i DIK /  KOMMUNIKATÖR /  DIKsessions /  Att bygga varumärket inifrån
Lena Nordin är Global HR Director på Björn Borg.

Lena Nordin är Global HR Director på Björn Borg.

Starka varumärken byggs inifrån och ut, med medarbetarna i centrum. Lena Nordin, Global HR Director på Björn Borg, visar hur det kan fungera när HR, kommunikation och marknad gör gemensam sak och hjälps åt att forma ett starkt varumärke.

Med #DIKsessions får du den här gången ta del av gedigen HR-expertis och nya perspektiv på varumärkeskommunikation.

Med praktiska exempel från sin egen resa med att bygga starka varumärken i konsumentnära företag, visar Lena Nordin på möjliga vägar att lyckas med employer branding.

• Hur kan man bygga ett äkta och starkt varumärke tillsammans med sina medarbetare?
• Hur kan HR, kommunikation och marknad samarbeta kring employer branding?
• Hur engagerar man medarbetare att bli ambassadörer för varumärket?

Lena Nordin är Global HR Director på Björn Borg och har tidigare haft samma roll på SATS, Adidas och Peak Performance.

Anmälan till föreläsningen öppnar i början av april.

Kommentarer:

  1. Inga kommentarer sparade.

    Bli först med att kommentera artikeln ovan!

 

Lägg till ny kommentar:

Prenumerera på kommentarer
DIK:s kommentarspolicy